Friday 25 November 2011

sem break..finished ??

assalamualaikum :)

hehe ~ sebulan suda x hapdate belog ku y kurang terchenta ini..  

y ? y ? hehe.. dila husni diserang penyakit mim alif lam sin ! haha.. pepandai lah kau eja lam jawi . . eja jawi aku rajin ! hehe ~

well..skang ni aku sedang menikmati cuti sem slame setahun..hehe x ah..slame seminggu y kini nak habis sudah ! before cuti.. aku de exam final sem 4..jom review what happened during my lovely exam week =.=" .
 
1 ) for de first 3 day.. Alhamdulillah ! everything oke . . soklan ssh tahap gaban ?? sampe nak koyak2 kertas soklan lam dewan pastu campak lam tong sampah ?? haha.. biasalah tu.. adat exam final kan..??

2 ) heh. ! 4th day..aku demam panas ! daebak ! haha..esok tu paper electrotheraphy y mmg terkenal ngan killer question paper. . n part y plg best.. aku x stadi pon mlm tuh.. haha . . sodap je aku tdo lepas mkn ubat..cam esok x exam jer.. berbekalkan bangun kol 3 pg.. stadi sampe 5 pg aku redo je jwb exam final dengan stadi 2 jam pg tuh.. T.T . . sob..sob.. naseb lah dlah oii.. pe result kau.. redo suda.. :)

3) 5th day.. heh ! demam lagi.. tp x kesah..sebab smgt nak blek umah dah kuasai diri aku ! ! hehe,, seb bek exam health care hari tu bleh blah soklan dier..  habes exam .. kitorang msg2 rushing nek bas then trun kat ktm nilai.. then, trun bts n nek lrt g bandar tun razak.. heh! demam2 pon aku gasak kan diri nyelit celah2 org ramai nak msuk ktm ngan lrt..haha. hebat x smgt nak blek umah..??

SEM BREAK ?

aku sempat ,. .

1) download katun BARBIE manyak2 ! haha.. peneman setia aku time bohsan kat hostel..
2) download INFINITE banyak2 ! ! hehe.. fav korean band terbaru.. oh 'L' !

3) aku singgah kg lepas anta k.yah blek uitm..

4) sempat buat egg tart ! hoho ! mashta a.k.a setap !


lagi sempat ape eh.. hah ! sempat kaco kucing y x reti2 nak bangon..asek tido jerk ! hehe..


blubery cheese tart on de way tonight ! yes ! ! hehe.. ma fav dishes .. yummy.. :)

huh ! esok dah kene blek nilai ?? pffttt~ lecturer kuh terchenta.. ?? x teringin ker nak extend kan sem brek kitorang..pehhlissss~ :"D

No comments:

Post a Comment