Tuesday 10 January 2012

RESULT EXAM..

Oh result . . waaa… oh pointer ! !
Sedihnye . . pointer sem 4 trun..cgpa aku ! waaa… 
Hmm..kitorang cadang nak anta resume. . nak mintak sponsor.. fuhh… dapat ke hah ?? x pe.. InsyaAllah.. ade rezeki ade lah an..?? dah semua result aku tuh usaha aku slame ni an.. hmm..

Jom kite review ape y blaku kat skeliling aku sepanjang hari result diumummkan..hehe.

SITUASI 1

Kawan 1 : abah..adik dapat 3.64.. .. adik nak s 2 ( Samsung galaxy s 2 ) eh ..??
Abah kawan 1 : eh ! bukan trun ke pointer tu.. dlu 3.70 kan.??
Kawan 1 : a’ah.. ala.. tapi sikit je trun.. bleh eh abah ??
Abah kawan 1 : ye lah . t adik balik kite beli . .

Wah ! ! untunglah ! kau dapat 3.6 pon dapat s2 ! mungkin lau kau dapat 3.95 dulu dapat iphone 4 dah…hahahahaha….

SITUASI 2

Tengah aku belek2 notes tok exam sok dengan perasaan sedih terhadap result aku..

Kawan 2 : Lala ! ko mintak pe kat parents kau. ?
Aku : hah ?
Kawan 2 : ye lah ! cgpa kau still highest kot lam klass. Then y result sem3 kau mintak ape ??
Aku : err…. Ekceli.. perlu ke mintak semua benda lah dah dapat result oke ? mmg niat kau study sbb nak mintak sumthing kat parents kau eh ? bukan sebab niat Allah ta`ala..?? 

Haha ! amek kau !kan kene ceramah free ngan aku ! tau lah kau dah pakai experia ! gedabak tuh ..haha.. pe2 ntah.. x gune lah kau lau blaja sebab nak mintak pape.. tapi .. haha.. mungkin sebab tu sampe skang result kau x kemane.. sebab niat study nak dslr kan..?? aku pon nak gak dslr ! ! tapi agak2 arh.. haha. Nampak x aku jahat ??!! haha.

Waa… camne nak naik kan balek pointer sem  5 ni eh ?? sumpah gile bapak susah exam skang.. even midsem pon.. setiap kali dapat question paper.. setiap kali tu lah aku nak hentak pale kat meja then nyorok lam tin biskut…  waaaa…!!!

1 comment:

  1. wahhh... ustazah adilah laa.. hihi.. ko da byk kali exam ok r, aku ni baru first time msk exam hall, first time ketaq lutut nk check pointer, semuanya first time lahhh..... kecik2 ko pun, dah byk pengalaman.... heee

    ReplyDelete