Friday 13 April 2012

brapa segi eh . ?

Mamat A : seriously dowh ! aku minat die dari first sem . Tapi aku mampu tgok dari jauh je lah.. hehe. aku   tau.. die baek.. aku blom cukup bagus tuk L ..

Mamat H : haha ! well..frankly, before ni aku x pandang pon die. sebab aku pandang y hot je. kau pon tau an..die kan cam ustazah sket.. haha ! tapi skang.. bak kate korang.. sejak aku dah brubah ni.. aku memang suke usha die . . ntah la.. sumthing attracted lah kat L..ntah lah.. hehe.

Minah E : hee.. ye aku ngaku ! aku minat H ! minat gilerr..!! aku sanggup tinggalkan si K yang aku dah kapel almost 2 tahun.. korang tgok betul2 H tu..die boleh ubah aku.. bawak aku ke jalan yang Allah redhoi.. die boleh jadi imam dalam solat aku weh.. t tiap2 malam die bleh citer kisah2 para nabi kat aku..macam die slalu wat kat klass..  hehe ! malu weh ! kantoi ngan H yang aku tulis name die kat lam note b0ok aku.. huhu ~

Minah L : hohoi ! nak ber-feeling2 time study.. sumpah ! totally not my style beb ! diorang ade feeling ngan aku ?? heh ! ade aku kesah..?? y aku tau.. time study.. aku kene study betol2.. x de mase nak menyempang der ! buang masa , buang tenaga n totally buang krediT ! si H tu.. macam gaye die x tau je y si E tu kipas-susah-mati ngan die.. suh die lupekan aku ! haha. si A tu.. hmm.. sumpah aku annoying gile ngan die.. suh die g men jauh2 ! haha.

okeh ! aku dah siapkan rangka.. puas ?? dah. g men jauh2 ! haha ( sarkastik ) ! : D

psst : ouh ! list diorang y kene resit paper sem 5 dah kluar.. kali ni special punye..!! lect kol directly kat phone masing2 ! wahaha. menakutkan. kacau giler sem break weh ! harap2 no lect aku y terrrrchenta sorang tu x kan muncul kat nset aku. huhu~

No comments:

Post a Comment