Saturday 26 May 2012

3 weeks !

yey ! almost 1 month.. n jus need to wait another 1 month.. wahahah.. cannot stand maaa... (T.T)

i wanna to go home..

finally.. kat sini aku blaja makna yang tersirat di sebalik senyum..
fact . x semua senyum tu bahagia kan..??
macam aku.. aku mampu senyum je la kat sini..
even hati totally dah kene lenyek kat tengah jalan since last 2 week..
sampai therapist kesayangan aku sorang tuh cakap..
" awak ni.. senyum je kan adilah . . "
aku pon ape lagi.. lagi senyum panjang lah !
aku balas " sedekah madam :) "
haha.. ekceli.. aku nak cakap.. dah tu je yang saya mampu !!
x kan la nak saya guling2 meraung kat tengah2 rehab ni..
sambil cakap.. nak balik !!! waa... x suke kat sini.. !! hahah.

kebahagiaan terpacar di muka kami.. sebab.. time ni dah pukul 1 .. its time tu balik !! yey !! :D

No comments:

Post a Comment