Wednesday 28 December 2011

apam comel !

yey !
finally aku berjaya membuat apam comel dengan jaye nye ! ! 

hoho ~ i like ..
nak buat die..hmm.. x la susah sangat kalo anda sememangnye berseni..hehe
tapi.. agak kecah a.k.a payah bile bab mengemas..
kene lak aku y sememangnye rajin `sangat`  mengemas ni..
hadoyai...~

nak tgok hasil seni aku ??

tadaaa~ ! comel x ?? hehe. eksaited aku kan..??
first trial.. wat y senang lu..

jeng ! jeng ! 2nd trial.. elmo y x bape nak elmo . . haha .

3rd trial..! acc aku dah rotate gamba ni.. tapi ble dah msuk cni..jadi cam ni gak ! 
ah ! naseb korang lah kene senget pale..
acc y ketiga tu nak wat domo..
tapi gigi die x jadi r.. 
sigh sungguh !

final round ! ble sume dah di kukus ! yey ! cantek.. walaupun aku tengok dah macam caca merba !
haha. asalkan ni hasil keje aku..
so... its always nice n nice n nice  :)

p/s : minggu depan.. kat paper exam.. aku tulis cara2 nak wat apam comel je lah ! untung2 dapat mark lebih..
hehe ~

1 comment: