Thursday 22 December 2011

sorang ??

waa...aku tinggal sorang2 lam bilik.. :(..
hampess la..kolej ni...mmg mintak kaki aku jerk !
asal x bagi tau awal2 yang hari jumaat bersamaan 23 disember kitorang dah stat cuti...
dah sume kelam kabut tukar tiket diorang.. tinggal la aku sorang2 kat bilik ni...
sebab kene tunggu kakti habes keje..waaa....

...........     .............     .............................

BOHSAN  ! ! huh  !

......           .............            ............... ..............

cuti seminggu... then nek kolej trus exam.. satu hapak pon aku x study ag..
 pfffttt...~ buzy ngan assgmnt terchenta <3.. 
ngatkan.. cuti ni dapat fokus kat study jer.. last2...
ASSIGMENT  AGAIN !
pasal spine lak tu... memang aku sayang arh topic ni.. ibarat aku sayang topic research tu.. =..='
terbaek arh lecturer kat sini... memang sayang lebih aku kat mereka..
lagi terbaek bile tanye senior..sem 5 mmg camni ker...??
then, they reply..x de lah terok sangat kitorang nye assgmnt cam korang..  cam dah x cukup oxygen aku tgok korang wat assgmnt..
memang ! sgale oxygen, carbon dioxide, nitrogen sume dah x cukup..

huu~~~ ni tulis blog pon ase besalah ..becoz i should start with my assgmnt rite ???waaaa.... runsing !
x nak ngadap assgmnt lagi..tgh sedih,,, haha.. nak kemas bilik dulu..!! daa..

1 week holiday = study v/s assgment !

No comments:

Post a Comment