Thursday 16 February 2012

log b0ok !

hoho . memandangkan lagi 2 mggu je aku kat sini.. di ulangi ! 2 MINGGU ! wahahaha !! i likeee kalau lg seminggu... lagi double triple likeee !!! bhaahahahah..

okeh. back to de topic. disebabkan lagi 2 mmgu kitorang kat sini.. every single thing kene siap dlm mase 2 weeks ni. tats mean. aku akn buzy.. waa.. mcm biase.. bz kalah pm ! haha !..

1st : log bo0k.

mcm biase.. kene fill up log book sebanyak y mungkin..ade 3 main subjek kat lam log book ni . MS a.k.a musculoskeletal , NE a.k.a neurology ang CR a.k.a cardiorespiratory.  haha . hamek kau . those our killer subject. so.. untuk log book.. our clinical preceptor , k.Ina divide us into 2 group. group aku, ialah lala a.k.a aku (haha) , dilahud n acap. gudluck masing2 ! ahaha.

2nd : case study or study case.

ape beza?? haha. ntahla.. aku asyik dengar lain org lain ckp nye. sampe skang aku x komfem mane satu y betol.. ape2 pon ade aku kesah ! y pasti.. aku kene siapkan bende alah ni b4 aku blek kolej. . yey ! yey lah sgt ! haha. posting kali ni.. aku nye study case ialah.. cervical sponsylosis ! yey ! on de way nak siap.

3rd : reflective diary.

y ni.. haha.. no hal. kitorang kene tulis reflective diary by week. sampai 3rd week dah siap. this week?? haha. belom. pasni.

4th : assgmnt on PHERIPERAL NERVE INJURY !

waa.. y ni baru cr bahan . x stat ag.. ssh seyh. sumpah. nak siap jurnal bagai !..waaa!!!

No comments:

Post a Comment